Een aanrader voor elke marketeer die gelooft in de kracht van een merk. En dan bedoel ik een echt merk: met een mening, een missie, een verhaal. Vol studies, cijfers en slimme inzichten die aantonen dat in deze wereld vol verandering investeren in een merk dat een rol speelt in het leven van zijn consumenten nog steeds het beste business resultaat oplevert.

-- Sylvie Verbruggen, Communication Director van Liberty Global --

In een sterk veranderende wereld staat de relatie tussen bedrijf en klant voor grote uitdagingen. Meaningful marketing laat de hele organisatie anders denken en hier bewuster mee omgaan om in te spelen op de veranderende verwachting van de klant. Een must read voor elke CEO!

-- Christophe Deroose, CEO van Acerta --

Hoe bouw je een merk vandaag? Is een merk ook een richtingaanwijzer? Is relevantie een voldoende oplossing? Hoe kan je een merk echt ‘meaningful’ maken? En hoe doe je dat concreet? In dit knappe boek stelt Bart Lombaerts de juiste vragen en geeft hij eigentijdse antwoorden. Kritisch voor het marketingvak, constructief en inspirerend voor wie zijn merk sterker wil maken. Aan iedereen die in management, marketing en communicatie wil excelleren: best eens goed lezen en weer een pak leren.

-- Marc Michils, Algemeen Directeur van Kom op tegen Kanker, ex-CEO van Saatchi & Saatchi --